معرفی برند

معرفی برند مونت بلنک (Mont Blanc)

Mont Blanc Logo

معرفی برند مونت بلنک (Mont Blanc)

Mont Blanc یک شرکت آلمانی است که به خاطر ابزارهای نوشتاری خوب و کالاهای لوکس خود شناخته شده است.این شرکت که در سال 1908 توسط Claus-Johannes Voss، بانکدار Alfred Nehemias و مهندس August Eberstein تأسیس شد. آگوست ابرشتاین، تکنسین آلمانی، با کارآفرینان هامبورگ، آلفرد نهمیاس و کلاوس یوهانس ووس، برای ایجاد خطی از ابزارهای نوشتاری با فناوری بدون نشت همکاری کرد. این چشم انداز پیشگام می تواند مسیر نوشتن تاریخ را تغییر دهد.

 Mont Blanc 6

تابلو برند مونت بلنک

اولین محصول شرکت با نام (Rouge et Noir) در سال ۱۹۰۹ عرضه شد. پس از آن در سال ۱۹۱۰ خودکاری با کیفیت بسیار بالا در هامبورگ تولید شد که آن را Montblanc نام گذاری کردند و شهرت‌اش منجر به انتخاب (Montblanc) به عنوان نام برند شد. این شرکت به عنوان شرکت Simplo Filler Pen شروع به کار کرد. شکل امضای این شرکت “ستاره سفید” است که محصولات آن را تزئین می کند. لوگو  این برندبرای اولین بار در سال 1913 ظاهر شد و از قله مون بلان، بلندترین قله آلپ الهام گرفته شد. اولین خودکار این شرکت که برای این شرکت شهرت پیدا کرد، خودکاری بود که به نام Meisterstück (“شاهکار”) که اولین بار در سال 1924 تولید شد و هنوز هم تولید می شود.

قلم لاکچری مونت بلنک

موفقیت Meisterstück امکان گسترش بین المللی و صادرات کالاهای شرکت را فراهم کرد. شکل “4810” (ارتفاع مون بلان) از سال 1929 روی نوک تمام خودکارهای Meisterstück حک شد. در سال 1934 این شرکت نام خود را به Mont blanc-Simplo GmbH تغییر داد و اولین پرکننده خودکار پیستونی خود را معرفی کرد.

قلم های مونت بلنک

فعالیت ها:

تا سال 1935، شرکت عرضه خود را گسترش داد و شامل کالاهای چرمی مانند کیسه های خودکار، نوت بوک و جعبه های نوشتاری برای همراهی خودکارهایش شد. قلم‌های Meisterstück همچنان تولید و بهبود می‌یابند و همچنان سنگ بنای تجارت این شرکت هستند، اگرچه مدل‌های دیگری نیز معرفی شده‌اند. علاقه به قلم‌های آبنما در دهه 1980 تجدید شد که به Montblanc اجازه داد تا به آسیا گسترش یابد. Montblanc همچنین بوتیک‌های انحصاری خود را افتتاح کرد، که از دهه 1990 شروع شد، و خودکارهای عتیقه Montblanc اکنون یک کالای کلکسیونی داغ هستند.

بوتیک های  mont  بلنک

 طبق تحقیقات عطرکو شرکت دانهیل اکثریت سهام مونت بلنک را در طول دهه 1970 به دست آورد و به نوبه خود توسط گروه Richemont خریداری شد که محصولات Montblanc را در کنار سایر خانه های کالاهای لوکس مانند Cartier و Van Cleef & Arpels عرضه می کند. عطرها از سال 2001 با حضور زنانه بخشی از پیشنهاد Mont blanc شدند. عطر مردانه Starwalker در سال 2005 همراه با خودکار Starwalker و مجموعه ساعت های مردانه Timewalker مربوطه معرفی شد. عطرهای Mont blank با همکاری شرکت Inter Parfums Inc تولید می شوند.

خریداری توسط شرکت Richemont

در دهه ۱۹۷۰ شرکت Dunhill بیشتر سهام شرکت Montblanc را خریداری کرد و بعد از مدتی این مجموعه توسط گروه Richemont خریداری شد .محصولات Montblanc را در کنار سایر کالاهای لوکس مانند Cartier و Van Cleef & Arpels به فروش می‌رساند‌. پس از مالکیت Richemont امکان گسترش تولیدات چرمی، جواهرات، ساعت و دیگر محصولات به Montblanc داده شد.

شرکت دانهیل اکثریت سهام Montblanc را در طول دهه 1970 به دست آورد و به نوبه خود توسط گروه Richemont خریداری شد که محصولات Montblanc را در کنار دیگر خانه های کالاهای لوکس مانند Cartier و Van Cleef & Arpels ارائه می دهد. مالکیت Richemont به Montblanc اجازه داده است تا محصولات چرمی بزرگ‌تری مانند جعبه‌های اتشه، جواهرات و ساعت‌ها را گسترش دهد. عطرها از سال 2001 با حضور زنانه بخشی از پیشنهاد Montblanc شدند. عطر مردانه Starwalker در سال 2005 همراه با خودکار Starwalker و مجموعه ساعت های مردانه Timewalker مربوطه معرفی شد. عطرهای Montblank با همکاری شرکت Inter Parfums Inc تولید می شوند.

ادکلن های mont blanc

طراح Montblanc دارای 35 عطر در پایه رایحه ما است. عطرهای Montblanc با همکاری عطرسازان Michel Almairac، Sonia Constant، Jordi Fernandez، Antoine Maisondieu Olivier Pescheux، Jordi Fernández، Bernández، Pierrenethreael ساخته شدند. فیشتاور، اولیویه کرسپ، کورین کشن، گیوم فلاوینی و ناتالی گراسیا-کتو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *